2013. dec. 28.

Évértékelés 2013

Kedves Zenebarátok!

Mint azt már megszokhattátok, igyekszem az év lezárásaként mindig összefoglalni egy pár sorban, hogy mi is történt az adott évben a blog életében, ami óhatatlanul is keveredik a személyes élményekkel, az eDinaként megéltekkel. Ez most sem lesz másként. Ismételten elgondolkoztam, és előkerült a dilemma, hogy talán külön kellene választani a kettőt, a blogot és a zenélést, de nem megy. A kettő összemosódik, nincsenek éles határok, a zenélést a blognak köszönhetem, és feleslegesnek tartanám két külön "felületen" kezelni ezt, hisz mindkettő én vagyok, egy rész belőlem.

 Már többször mondtam, hogy olyan ez a blog nekem, mint a gyermekem. Nevelgetem, cseperedik, vigyázok rá, idén fel is öltöztettem, megkapta a logót, ami Kovács Béla munkájának gyümölcse, és ezúton is nagyon köszönöm! Végre sikerült a Nemdebár és András jóvoltából összegyűlni, és megünnepelni, hogy 4 éves lett idén A zene az kell... Családias hangulat volt, főként közeli barátokkal, régen látott ismerősökkel, mosolyogva emlékszem vissza erre az estére és köszönöm, hogy ott voltatok velem. :)

600 főre duzzadt a blogot figyelők száma, ami persze csak egy szám, de mégis visszatekintve, hogy honnan indult, és hogy tényleg nem ugrásszerűen, hanem fokozatosan nőtt azok száma, akik napról-napra odatévednek a blogra, egy szép eredmény. Remélem, hogy sikerült felfedeznetek addig ismeretlen zenéket, előadókat a blognak köszönhetően, és tudott pár kellemes pillanatot okozni egy-egy zene. 

Az idei zenei felhozatalt illetően nagyon kettős az érzésem, de biztos vagyok benne, hogy ez a személyes élmények miatt alakult így, de a tavalyit valahogy színesebb, zeneileg erősebb évnek ítélem meg. Idén is sok finomság volt, amit majd láttok is a Top 50-es listában, de van egy kis hiányérzetem.

A blogba igyekeztem kis változatosságot, színt is vinni azáltal, hogy a Selection Sorted keretein belül bemutattam nektek pár hazai, tehetséges DJ-t, producert. Csak remélni tudom, hogy célba talált ez, és élveztétek, hogy picit többet megtudhattatok egy-egy zene/ mix készítőjéről.
Idén egyre több magyar producer zenéje bukkant fel a blogon, mert szándékomban áll, hogy ez a blog megmutassa, hogy igen is érdemes rájuk odafigyelni, mert csodás, minőségi munkák születnek, melyek külföldön is megállják a helyüket, és van is visszhangjuk. 

Ami az eDina részt illeti, és a zenélést, a rádiózást, arról sokat nem szeretnék mondani, csak annyit, hogy hihetetlen sok élménnyel gazdagodhattam idén. Sziget-Cöki sátor, Debreceni Campus Fesztivál - Dub Székház (Tamás! le a kalappal a debreceni csapat előtt:), a Future Music-nak készített podcast, Valyo Part (ami az év csúcspontja volt, és ezúton köszönöm Viola és Balázs, hogy veletek lehettünk), a Selection Sorted keretében megrendezésre került bulik (köszönöm Klaudia)...és még sorolhatnám. Csodás évet zárok ebből a szempontból, és úgy érzem ez volt a kárpótlás a sok megpróbáltatás, és rossz dolog miatt, amit az idei év mért rám. 

Nincs mást mondanom mint, hogy köszönöm Nektek! És boldog, csodás zenékben gazdag új évet kívánok!

-eDina-

Nincsenek megjegyzések: