2013. júl. 6.

4 év

Kedves Zenebarátok!

Ma ünnepli a 4. születésnapját A zene az kell, mert körülölel. A 4 év számokban: 64704 oldalmegjelenítés, 2950 bejegyzés, 484 követő a Facebookon. De mindez semmit nem jelent ahhoz képes, hogy hány barátomat köszönhetem a zenének és ennek a blognak. A számok jelentősége elenyésző ahhoz képest is, amekkora örömet okoz, ha egy-egy érdekes, addig ismeretlen zenére sikerül valakinek felhívni a figyelmét, hogy egy-egy zenével talán kellemesebbé tehetem a napjaitokat. Nagyon sok mindent köszönhetek ennek a blognak. Azt is, hogy elkezdhettem zenélni,amiben igazán kiteljesedhetek. Ért már kritika amiatt, hogy miért nem választom ketté a blogot és a zenei tevékenységemet, de úgy gondolom, hogy a kettő szorosan összefügg, hiszen, ha nincs a blog, akkor zenélés sincs. Így gyakorlatilag elválaszthatatlannak tartom a két dolgot. Igyekeztem az évek során fejlesztgetni a blogot, ezért is jött az ötlet, hogy közelebbről megismertessem veletek a magyar producerek, és DJ-k tevékenységét, ezzel is támogatva őket, amit küldetésemnek tekintek, hiszen rengeteg tehetséget ismertem meg az elmúlt évek során. A blog külseje is hamarosan eléri végleges formáját, amint láthattátok, már majdnem elkészült a logó, ami Kovács Béla munkájának gyümölcse. Ezúton is köszönöm neki a közreműködést. Köszönöm Nektek, hogy figyelitek a blogot, a visszajelzéseket, javaslatokat, a leveleket, a támogatást! Remélem még sok szülinapja lesz a blognak, rajtam nem fog múlni, a lelkesedésem töretlen! :)

Nincsenek megjegyzések: