2013. ápr. 15.

Tervek, köszönet,....Doyeq - Thank You

Engedjétek meg nekem, hogy a zene mellett megint kicsit szövegeljek is. Először is üdv minden új tagnak, másodszor pedig köszönöm, hogy ennyien nyomon követitek a blog életét. 
Beindult a tavasz, és vele a blog életében is a nyüzsgés. Tele vagyok tervekkel, amelyek közül sok megvalósulni is látszik a közeljövőben. Nyáron lesz 4 éves a blog, és szeretném végre, ha tényleg új külsőt kaphatna. Folytatni fogom a már megkezdett hazai tehetséges magyar dj-k és producerek bemutatását, ezzel új színt víve a megszokott kerékvágásba. 
Természetesen készülnek új mixek is: Solitude-nak egy hasonló hangulatú mixel készülök, mint az első mixem, melyet Berni Meggy és Jazz című műsorába készítettem. Hamarosan megpróbálom reprodukálni a Techno a Közértes szettemet. 
Élőben legközelebb május 31-én hallhattok a Selection Sorted bulisorozat keretében, ahol Bios társaságában pörgetem majd a lemezeket. Alakulóban van a nyár is, amikor is július 20-án a Campus Fesztivál keretein belül, a Dub Székház meghívásának eleget téve tehetem majd fel a kedvenc ambient, dub techno, techno zenéimet... Szóval rengeteg sok pozitív dolog van kilátásban, ami természetesen Nektek is köszönhető! 




















Nincsenek megjegyzések: