2009. aug. 26.

Csak boldog akarok lenni!:)



Márta vagyok, neked Márti, bánat ül a szívemen, hol van már az igazi szerelem, nekem nem lehet jó bárki, nekem nem jó semmi sem, de most kézbe veszem az életem
Csak boldog akarok lenni, ez ellen nem tehet senki, csak egyszer végre fájjon a szívem, azt kívánom, csak egyszer vigyél el innen, és akkor rendbe jön minden, Chicago, Moszkva, London, vagy bárhol, csak ne otthon
Mert úgy nem csinál úgy senki, ahogy én csinálok úgy, mintha tudnám, hogy mit akarok, ha jön az igazi, azt két nap alatt megunom, ha kicsit szenvedhetek, nem öl meg az unalom, futnak a percek, de ma se jön herceg
Csak boldog akarok lenni, ez ellen nem tehet senki, csak egyszer végre fájjon a szívem, azt kívánom, csak egyszer vigyél el innen, tudod jól, hogy nem ezt érdemlem, óvónő leszek a Holdon, vagy bárhol, csak ne otthon
Nem érdekel, hogy mit beszél a sok felebarát, most búcsúzom, de ez nem viszlát

Nincsenek megjegyzések: