2009. júl. 8.

Are we human or are we dancers?

Mostanában éppen a Killers-es korszakomat élem. Az a furcsa, hogy 2007-ben amikor a Szigeten voltam, ők is felléptek, de én csak távolról figyeltem a koncertet, mert nem igazán ismertem a csapatot. Az elmúlt 3 hónapban pedig folyamatosan őket hallgatom. Tetszik, hogy van tartalma a szövegeiknek, jó a hangzás, vannak pörgős számaik. Szeretem őket nagyon hangosan hallgatni és közben ugrálni a szobában és velük énekelni a szöveget. Ilyenkor levezetődik minden feszültség. Mennyire jó lenne elmenni és élőben meghallgatni őket úgy, hogy már minden szöveget kívülről fújok...



2 megjegyzés:

Laca írta...

Nekem kellemetlen emlékek fűződnek a zenéjükhöz, és mivel a hangzás teljesen egyedi, és megbélyegzi az összes dalukat, az új számaikat sem kedvelem. A Mr. Brightside very fuckin' true, if you know, what i mean...

Dinka írta...

Igen, Mr. Brightside...